Parro App

Wij werken op school met de Parro app, dit is het communicatiemiddel voor ouders en school. Hierop kunt een berichtje sturen naar de leerkracht, worden foto’s gedeeld, kunt u de ouderavond inplannen en nog veel meer.

Parro App downloaden

Vestibulum ex leo, commodo quis porttitor quis, dictum ornare est. Sed mi tortor, preium nec imperdiet a, condimentum sed magna.

Apple / iOS
Android

Altijd op de hoogte

Het wordt voor ons makkelijk om u op de hoogte te houden. Onze berichten komen direct aan én kunt u – in tegenstelling tot briefjes – niet kwijtraken!

Bekijk de leukste momenten van je kind

Wij kunnen (bijvoorbeeld) tijdens het schoolreisje heel eenvoudig de leukste foto’s met u delen. Geniet mee met de leukste avonturen van uw kind.

Direct contact met onze school

Wij hebben hiermee één plek in handen om met u (privé) en met alle andere ouders te communiceren. Wij kunnen via Parro direct contact hebben.

Veilig & privé

Foto’s worden veilig gedeeld binnen onze eigen schoolomgeving. Via Parro kunt u aangeven waar foto’s van uw kind gedeeld mogen worden.