Aanmelden

Met het rondkijken op onze website heeft u een eerste indruk gekregen van onze school. Indien u geïnteresseerd bent in onze school, kunt u hieronder uw gegevens invullen.

Wij nemen zo snel mogelijk contact op om een afspraak te maken. U bent dan van harte welkom voor een rondleiding samen met uw kind. U kunt ook zelf telefonisch contact opnemen (076-5713495). De afspraak is bij voorkeur onder schooltijd, omdat u dan een indruk kunt krijgen van de sfeer op school en onze werkwijze. Tevens kan met u besproken worden hoe de inschrijvingsprocedure vervolgens verloopt.

Op Kbs de Wegwijzer wordt een aannamebeleid gehanteerd voor leerlingen buiten het voedingsgebied. Of u uw kind kunt aanmelden leest u in het aannamebeleid.

Besluit u tot aanmelding, dan vult u een aantal formulieren in die u van de directeur krijgt. Is uw kind bijna vier, dan ontvangt u een uitnodiging voor een eerste kennismaking van uw kind in de groep. Uw kind mag vooraf vier keer komen oefenen. Dit gaat in samenspraak met de leerkracht.

U bent van harte welkom om een kijkje te komen nemen op onze school. Vult u onderstaand formulier in voor een rondleiding.